sreda, 28. september 2011

Deset veličastnih

Policaj sredi noči zaustavi pijanca, ki opleta po pločniku.
"Kam pa greste ob tej nočni uri?"
Pijanec : "Na predavanje."
"Aja ? Kdo pa predava ob taki uri?"
Moja žena.

Že dve leti sem svobodni umetnik.
- In? Si že kaj prodal?
Sem. Najprej avto, nato pa še stanovanje.

Pride Ojdip v Bronx in na cesti sreča črnca ter ga pozdravi: "Yo brother!"
Črnc pa mu odvrne: "Yo motherfucker!"

Sreča Mujo v Ljubljani nuno in jo razbije na mrtvo, nato pa vpraša: "Šta je ninđa, danas nisi u formi?"

Nekega dne je v Slovenijo prišel na obisk Ruski predsednik Putin. Kučan mu razkaže celo Slovenijo vse njene lepote, znamenitosti in na koncu ga vpraša če hoče videti še kaj. In res Putin reče, da bi še rad pozdravil Vinka iz Renč. In to mu seveda ugodijo.
Naslednji mesec pa pride v Slovenijo na obisk Bush, ravno tako mu vse razkaže, in na koncu tudi on hoče pozdraviti Vinka in tudi njemu to uresničijo.
Vse to pa se je zdelo čudno šefu od Vinka. Kako da ga poznajo tako ugledni
možje in on mu odgovori pač da je prepotoval cel svet in ga vsi poznajo. Šef mu
pa ne verjame in se gre stavit da papeža pa ne pozna. In Vinko sprejme stavo in
se odpeljeta v Vatikan. Ko papež zagleda Vinkota mu steče v objem. Potem se
obrneta in vidita šefa kako nezavesten leži na tleh. Hitro stečeta tja in ga
predramita ter vprašata kaj je bilo. Ko šef pride k zavesti pove: vse sem
prenesel, da Vinka pozna Putin, Bush, Papež ampak ko je pa en Kitajec zraven
mene rekel: "Kdo je pa tisti z belo kapico na glavi ki objema Vinka?", to je bilo
pa preveč.


Name?
- Abdul al-Rhazib
Sex?
- Three to five times a week
No, no! I mean male or female?
...- Male, female, sometimes camel...
Holy cow!
- Yes. Cow, sheep... animals in general.
But isn't that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
Oh dear!
- No, no! Deer run too fast!

Mož: "Žena, dajva se igrati Big Brotherja."
Žena: "No, pa dajva."
Mož: "Govori Big Brother. Imaš dve minuti časa, da zapustiš hišo."


Slišal sem, da je tvoja žena dvojčica. Kako ju pa ločiš?
Brez težav. Moja žena je črnolaska, njen brat ima pa rjave lase.

Stari Arabec živi že več kot 40 let v New Yorku. Nekega jutra si zaželi, da bi na svojem vrtu posadil krompir. Ker je že star in šibkega zdravja, napiše pismo sinu, ki študira v Parizu: "Dragi Ahmed, zelo sem žalosten, ker ne zmorem posaditi krompirja na svojem vrtu. Ko bi bil ti tukaj, bi mi pomagal pri takšnih opravilih. Tvoj ljubeči oče.". Sin mu odgovori: "Dragi oče, prosim nikar se ne dotikaj ničesar na vrtu. Tam sem moral skriti TISTO stvar. Tudi jaz te imam rad. Ahmed". Ne mine niti dobra ura, ko hišo starega Arabca obkolijo FBI, CIA, marinci... Ped po ped prekopljejo celoten vrt. Presejejo vsako pest zemlje in nič ne najdejo. Očitno razočarani po več urah iskanja zapustijo prizorišče. Zvečer prejme stari Arabec sinovo sporočilo: "Dragi oče, vrt je sedaj sigurno v celoti preštihan in ne bo ti težko posaditi krompirja. Nažalost ti od tukaj nisem mogel kaj več pomagati. Tvoj Ahmed".

Zapadel je prvi sneg,  tovornjak se ustavi na semaforju. Blondinka vsa zadihana
potrka na okno.
Kamiondžija odpre, ona reče:
"Zdravo, sem Jana, tovor ti pada s kamiona, vse bos zgubil!"
Kamiondžija ne reagira, pelje naprej. Na naslednjem semaforju isto:
"Zdravo, sem Jana, ves tovor bos izgubil!"
Kamiondžija nič, pelje.
Spet semafor, spet blondinka, tokrat že zelo zadihana pravi:
"Zdravo, jaz sem Jana, tovor izgubljaš!!!"
Kamiondzija, živčno: "Ja sam Fikret, pada snijeg i sipam sol, pizda ti
materina!"

Ni komentarjev:

Objavite komentar