nedelja, 28. avgust 2011

Evolucija

Dolgo, dolgo je že tega... A? Odkar sem nazadnje nekaj napisal. V tem času se je zgodil Google+, kar je vplivalo na celoten Googlov ekosistem. Ampak ne bom pisal o G+, čeprav se težko zadržujem, da ne bi. Omenil sem ga samo zato, ker so te spremembe vplivale tudi na tale Blogger. Enotna grafična podoba v kombinaciji z minimalističnim oblikovanjem. Vse to izraženo z najnovejšimi tehnologijami. Gradi se stabilna osnova za operacijski sistem v oblaku. Uporabljali ga bomo prej kot si lahko mislimo. Zakaj? Ker ga že uporabljamo.
No, tudi o tem nisem hotel pisati. Kaj pa potem? Blogger ima novo podobo in vmesnik, jaz pa hočem to samo preizkusit. Ok, ok, priznam, to je vse. Nič pametnega nimam za napisat.

Da pa bo vsaj nekaj vsebine bom tole objavo povezal s prvim odstavkom. S programjem, ki nam je toliko časa služilo. Čisto preprostim, vsakodnevno uporabljanim namiznim programjem.

Zbral sem par programov, ki jih trenutno uporabljam, in pogledal kaj sem uporabljal pred tem.

Št.StandardTrenutno
1.Mozilla FirefoxGoogle Chrome
2.Winampfoobar2000
3.BS PlayerGOM Player
4.WinRAR7-Zip (Teme)
5.NotepadNotepad++
6.Adobe ReaderGoogle Chrome
7.MSN MessengerDigsby
8.DAEMON ToolsPowerISO
9.BitTornadouTorrent
10.Adobe PhotoshopPaint.NET
11.Nero Burning ROMImgBurn

Zaključki so jasni. Stare tehnologije se umikajo novim, grafični vmesniki so poenostavljeni in minimalni. Programje postaja odprtokodno - brezplačno. Z drugimi besedami, preproste stvar s katerimi lahko naredim vse kar sem počel že prej. Zadostujejo mojim potrebam. Pravzaprav so skoraj vsi boljši od svojih izvirnikov.

Kje dobiti še več takšnih alternativ obstoječim programom? Tukaj je lepo urejena spletna stran, ki je namenjena ravno temu.

Aja, novi Blogger. Intuitivno, uporabno in všečno. Pogrešam integracijo z Google+. No pa smo spet tam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar